loading...
منتظران مهتاب . . .
ابوالفضل کبودانی بازدید : 149 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هیولای دریا را تابحال دیده اید؟



تاب ناپ: این جانور که در عکس می بینید نه یک موجود فضایی است نه یک نقاشی یا تصویر خیالی. این آلبوم در واقع به یک جاندار آب زی تعلق دارد.

این جاندار از رده کرم های حلقوی پرتاران (Polychaete worms) است و به لطف عکس برداری ماکرو می توانید از نزدیک با او آشنا شوید.

محل زندگی این جاندار ترسناک اعماق اقیانوس ها است جایی که هیچ نوری نفوذ نمیکند و همه جا سیاه است.



بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ابوالفضل کبودانی بازدید : 137 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

موزه‌ای از اندام‌های واقعی انسان:


موزه‌ای از اندامهای واقعی انسان +عکس


به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در نمایشگاهی عجیب اندامهای واقعی انسانهای چینی که برای جلوگیری ازپوسیدگی به نوعی مومیایی گشته اند در معرض دید قرار گرفته اند. قبلا هم دراینجا  آلبومی در مورد نمایشگاه دیگری از اندام های واقعی منتشر کرده بودیم. دیدن آن هم خالی از لطف نیست.


موزه‌ای از اندامهای واقعی انسان +عکس



بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ابوالفضل کبودانی بازدید : 122 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اینها از معده یک کودک بیرون آمده است (+عکس)


اینها از معده یک کودک بیرون آمده است (+عکس)اینها از معده یک کودک بیرون آمده است (+عکس)


از معده یک کودک معلول ذهنی در ترکیه 15 شئی آهنی و چوبی بیرون آورده شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک پس از اینکه یک کودک معلول ذهنی در استان " کوتاهیا" ترکیه از دردهای شدید شکمی عاجز شد، خانواده او این کودک را به بیمارستان انتقال دادند و در سونوگرافی به عمل آمده مشخص شد اجسامی بزرگ در معده این کودک قرار دارد.

پزشکان بیمارستان با انجام یک عمل جراحی 3 ساعته 15 شئی آهنی و چوبی از جمله کارد میوه خوری، قاشق چای خوری، خودکار و چوب بستنی و برخی اشیا پلاستیکی را از معده این کودک بیرون آوردند.


ابوالفضل کبودانی بازدید : 130 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ابزار برپایی جشنواره مرگ:


ابزار برپایی جشنواره مرگ


به گزارش افکارنیوز، اسوشیتدپرس اظهار کرد: در پی برگزاری جشنواره موسیقی و هنری دانشگاه‌ها در کالیفرنیا با مرگ ۲۵تن از شرکت‌کنندگان بر مدت ۵ روز پایان یافت.

کیم چی تروانگ ۲۴ساله یکی از دانشجویانی است که پس از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی حین برگزاری جشنواره بیهوش و پس از رسیدن به بیمارستان جان باخت و بسیاری از مسمومین در بیمارستان‌های صحرایی درمان شدند.

به گفته سخنگوی پلیس در این جشنواره هر ساله شماری از دانشجویان به صورت پراکنده بر سر زیاده‌روی و سوءمصرف مواد جان خود را از دست می‌دهند.

جشنواره موسیقی یکی از پردرآمد و سودآورترین جشنواره موسیقی در ایالات متحده است که هر ساله اواخر هفته در باشگاه "پولو امیراتوری" ایندیی‌اُ (JNDIO) در کالیفرنیا با حضور خوانندگان و چهره‌های مطرح هندی و با حضور بیش از ۲۲۵ هزار نفر از دانشجویان برگزار می‌شود. امسال نیز این جشنواره برای حضور چهره‌هایی چون جاستین بیبر، سلنا گومز، مدل‌های السندرا امبروش، نینا دابور و لئوناردودی کالیریو و بسیاری دیگر از چهره‌های هنری و سینمایی شرکت کردند.

پلیس هر ساله با انتشار بیانیه و هشدار نسبت به کنترل رفتار مصرف مواد مخدر از شرکت‌کنندگان خواست تا این مراسم را با تلفات جانی کمتری برگزار کنند.

این جشنواره موسیقی به کوآچلا Coachella معروف است.



منبع خبر: افکارنیوز

ابوالفضل کبودانی بازدید : 57 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عزا داری مسیحیان برای حضرت مسیح:



شبکه خبر: امریکاییان بدون شک، بوجود آورنده جدیدترین و جذاب ترین آئین ها در میان جوامع مسیحی هستند و جشن های هالووین به شکل فعلی و روز ولنتاین، ابداع آنهاست، اما مصائب مسیح، اصیل ترین و فراگیرترین آئین جوامع مسیحیان، هنوز در میان کاتولیک های این کشور رواج دارد.


بازگویی و نمایش شکنجه و درد و رنجی که یهودیان به مسیح تحمیل کردند، به عنوان یکی از اصیل ترین و فراگیرترین آئین های جوامع مسیحی، در امریکا نیز رواج دارد و کاتولیک ها، علاوه بر بازخوانی مصائبی که معتقدند مسیح به جان خرید، خود را نیز در درد و رنج او سهیم می کنند.

آنها با تازیانه خوردن، کوبیدن میخ به کف دست ها و پاها و گذاشتن تاجی از خارهای فلزی بر سر، سعی می کنند بخشی از درد و رنج مسیح را تجربه کنند.


منبع خبر: برترین ها




بقیه عکس ها در ادامه مطلب


ابوالفضل کبودانی بازدید : 44 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

صدای شیپور شیطان پرستی به گوش می‌رسد


یک کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به ظهور بدعت‌های جدیدی از جمله شیطان پرستی گفت: صدای شیپور شیطان پرستی علیه دین اسلام به گوش می‌رسد و می‌خواهند دختران و پسران مسلمان را به فساد و تباهی بکشند که باید بیشتر مواظب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد، در جمع بسیجیان پایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) مراغه، به طعنه‌های دشمنان اسلام در زمان پیامبر(ص) مبنی بر نداشتن پسر و ادامه نیافتن نسل آن حضرت اشاره کرد و افزود: آن‌ها نمی‌دانستند که جنسیت مهم نیست، مهم ادامه نسل انسان است که بزرگترین نسل بشریت از بدو ورود اسلام تا امروز نسل پیامبر(ص) از سلاله حضرت زهرا(س) است.

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: زمان و مکان برای به دنیا آمدن مهم نیست، مهم چگونه زیستن و معاشرت در جامعه است که شخصیت انسان را ماندگار می‌کند.

پورمحمد گفت: هدف دشمن از ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای ترویج بی بند و باری، بی تربیتی و بی هویتی است و تلاش می‌کنند با برنامه‌های خود معنویت، عشق و علاقه‌ای که در بین زوجین و خانواده مسلمانان وجود دارد را از بین ببرند.

وی خانواده‌ها را به دقت در تربیت فرزندان دعوت و نخستین راه تربیت درست فرزندان را دور کردن ماهواره از خانه‌ها دانست.

وی حجاب را از دیگر راه‌های تربیت سالم برشمرد و یادآور شد: در زمان‌های گذشته، نخستین هدیه به دختران چادر بوده که جهان کفر سعی در شکستن این حرمت‌ها داشته و رمز موفقیت در تربیت سالم حجاب است.

پورمحمد با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که «از دامن زن مرد به معراج می رود» تاکید کرد: اشتغال و تحصیل نباید زن را از وظیفه ذاتی خود که همان همسرداری است، غافل کند.

این کارشناس مسائل مذهبی تربیت اولاد سالم را از دیگر وظایف ذاتی زنان عنوان و بیان کرد: الگوی سالم و شایسته این تربیت حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) برای دختران و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) برای پسران است.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 41 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این دیگه آفرین داره:

   

       (( به این میگن تهاجم فرهنگی مذهبی))


بانوان شیعه ی باکو ضمن تبریک روز زن و اهدای گل و بروشور به شهروندانو خصوصا زنان بی حجاب آن شهر ، آنان را با مقام و شخصیت حضرت زهرا(س) آشنا کردند.




به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) جمعی از بانوان شیعه در جمهوری آذربایجان دست به اقدام جالبی زدند.این بانوان در اقدامی مبتکرانه در شهرهای باکو و یئولاخ جمهوری آذربایجان ضمن اهدای یک شاخه گل رز به زنان بی‌حجاب یک بروشور “کرامت‌های حضرت فاطمه زهرا(س)” را نیز به آنان اهدا کردند.بانوان شیعه ضمن تبریک روز زن و اهدای گل و بروشور به شهروندان، آنان را با مقام و شخصیت حضرت زهرا(س) آشنا کردند.

از سوی دیگر جمعی از زنان محجبه به صورت گروهی به گردش در منطقه ساحلی شهر باکو پرداختند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/nbhtgr5.jpg


برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید


ابوالفضل کبودانی بازدید : 34 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)



این جوان 18 ساله را دیده اید؟؟؟


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار عکس پسر جوانی که بیش از ۲ ماه است از خانه خارج شده و به منزل مراجعه نکرده است، از مردم خواست تا هرگونه اطلاعات از وی را به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش دهند.


.......................................................................................................................................................


 به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، بیست و هشت بهمن ‌ماه سال 92، زنی با مراجعه به کلانتری 168 سیزده آبان به مأموران اعلام کرد که پسرش چند روزی است از خانه خارج شده و هنوز به خانه باز نگشته است.

پس از اظهارات این زن و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان به تحقیق از مراکز درمانی، ادارات بهزیستی، کلانتری‌های سطح شهر تهران و ... پرداختند و با توجه به اینکه موفق به پیدا کردن فرد مفقود شده نشدند، مشخصات و تصویر فقدانی به نام امیر (18 ساله) در سیستم جامع پلیس ثبت شد و در اختیار کلیه مراکز انتظامی قرار گرفت.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به انجام کلیه اقدامات پلیسی و عدم حصول نتیجه جهت مشخص شدن سرنوشت فقدانی، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص سرنوشت وی دارند درخواست می‌شود تا هر گونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 73948280 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.



ابوالفضل کبودانی بازدید : 35 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خورشید حلقه‌ای آتشین خواهد شد/عکس


در حالی‌ که خسوف (ماه‌گرفتگی) تنها در زمان قرص کامل ماه و کسوف (خورشیدگرفتگی) در زمان هلال ماه نو رخ می‌دهد، جهان در روز 15 آوریل شاهد یک ماه‌گرفتگی در زمان قرص ماه خواهد بود. معمولا وقتی ماه‌گرفتگی رخ می‌دهد در آستانه حلول ماه جدید باید شاهد یک خورشیدگرفتگی هم باشیم. به همین دلیل روز سه‌شنبه آینده شاهد وقوع یک خورشیدگرفتگی «حلقه‌ای» خواهیم بود که در آن خورشید به طور کامل گرفته نخواهد شد. این پدیده زمانی رخ می‌دهد که ماه به دورترین فاصله خود از زمین می‌رسد و تا حدی کوچک به نظر می‌رسد که نمی‌تواند به طور کامل سطح خورشید را بپوشاند.


خورشید حلقه‌ای آتشین خواهد شد/عکس




خورشیدگرفتگی حلقه‌ای
به گزارش پایگاه اینترنتی «اسپیس»، درنتیجه این هم‌پوشانی ناقص، خورشید به شکل حلقه‌ای آتشین به نظر می‌رسد. متاسفانه بسیاری از مردم جهان از دیدن این پدیده شگفت‌انگیز محروم خواهند بود زیرا این خورشیدگرفتگی تنها در منطقه محدودی در قطب جنوب قابل رؤیت است. با این حال مردم سایر نقاط جهان شاهد خورشیدگرفتگی جزیی خواهند بود که در این میان ساکنان قاره اقیانوسیه و استرالیا بهترین دید را خواهند داشت. این خورشیدگرفتگی از ساعت 5:51 دقیقه عصر به وقت گرینویچ آغاز و در ساعت 7 بعدازظهر به حداکثر خود می‌رسد.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 36 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)






امسال سیزدهم خود را در هیئت ها به در می کنیم !


ای  شیعیان میدانید که سیزدهم فروردین سال 93 مصادف با شهادت مادرمان حضرت زهرا(س)  است پس با توکل بر حضرت مادر امسال سیزده خود را در هیئت هایمان  به در میکنیم .


"به امید ظهور منتقم حضرت مادر صلوات" 


ابوالفضل کبودانی بازدید : 35 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

داشتم تو ایمیل هام میگشتم که به این موضوع بر خوردم:


""با دیدن این قبر دلتان میخواهد بمیرید!!!""


..................................................................................................................................................


زیباترین مزار در کشور


89022_714.jpg

ابوالفضل کبودانی بازدید : 46 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)


         

   شیطان به رسول خدا صلی الله علیه و آله گفت:

        من طاقت دیدن ۶ خصلت در آدم ها را ندارم!

۱- وقتی به هم می رسند سلام می کنند.

۲- با هم مصاحفه ( رو بوسی ) می کنند.

۳- برای هر کاری ان شاءالله می گویند.

۴- از گناه استغفار می کنند.

۵- ابتدای هر کاری بسم الله می گویند.

۶- تا نام حضرت محمد صلی الله علیه و آله را می شنوند صلوات می فرستند.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 36 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (2)

تاریخچه ی تقلب از جایی شروع میشود که حسن کچل برای نخستین بار به مکتب رفت.
از بد ماجرا همان روز امتحان ماهیانه ی کودکان فلک بخت مکتب بود.
لیک حسن چشمان چپش را بر روی ورقه ی همزاد انداخت تا نکتی بس ارزشمند از ورقه ی فوق الذکر، دشت کند. این بود که اولین تقلب تاریخبشری زده شد …
البته این تقلب با روش های فوق العاده ابتدایی (البته در مقابل ترفند های کنونی) صورت گرفت.
بدین ترتیب که حسن با کلی زور زدن تن را تکان داد و خود را به بالای ورقه ی همزاد رسانید و خیلی راحت مطالب را دو در فرمود. زان پس تقلب دوران طلایی خود را آغاز کرد. بدین ترتیب که گسترش یافت و مصادیقی متفاوت پیدا کرد. از جمله تقلب های رایج تقلبات سر امتحان، دو در کردن غذا از سلف، تقلب در اتو زدن، تقلب در شماره دادن، تقلب در مخ زنی، تقلب در بازی (که از آن به جر زنی تعبیر میشود) را می شود نام برد.
حال روش هایی از تقلب در امتحانات را به نظرتان می رسانیم:


روش های نوشتاری:

۱- نوشتن روی کف پا، پس کله، پشت گوش و…
۲- نوشتن روی میز، پشت نیمکت، زیر نیمکت، پشت مانتوی دختر جلویی و…
۳- نوشتن روی دستمال دماغی، پاکت نامه و…
۴- نوشتن و لوله کردن تقلب و جاسازی آن در سوراخ های مختلفی از جمله دماغ، دهن، فک پایین، دریچه ی آئورت و …

روش های با کلاس:

۱- استفاده از ماشین حسابهای مهندسی
۲- استفاده از آیینه، موچین، لوازم آرایش، فیلم، عکس

روش های جوادی:

۱- زدن مخ یک فقره بچه خرخون
۲- خم کردن سر به روی ورقه ی طرف به صورت تابلو.
۳- روش شیمیایی: بدین معنی که مراقب را با انواع و اقسام مواد شیمیایی از هستی ساقط کنید و بعد با خیال راحت دست به کار شوید

توجه:
اگر در این امر تبهر کافی ندارید اصلا سمت این کار نروید که عواقبی جز ضایع شدن، اخراج شدن و تابلو شدن ندارد.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 43 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

گذر زمان، اين نكته به روشني معلوم شد كه امام حسين(عليه السلام) و يارانش، مردان «پيروزِ» كربلا بودند. در كربلا، گرچه آنان، جان باختند; اما اسلام را حياتي دوباره بخشيدند، رسمِ ستم ستيزي را به جهانيان آموختند، و خود نيز به فيض بزرگ شهادت دست يافتند. همچنين، آنان براي هميشه تاريخ، در نگاه دين مداران و عدالت خواهان جايگاهي شكوهمند يافتند و محبوبِ دل‌هاي مؤمنان شدند.
 با اين حال . . .


ادامه متن در ادامه مطلب. 

ابوالفضل کبودانی بازدید : 41 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

گذر زمان، اين نكته به روشني معلوم شد كه امام حسين(عليه السلام) و يارانش، مردان «پيروزِ» كربلا بودند. در كربلا، گرچه آنان، جان باختند; اما اسلام را حياتي دوباره بخشيدند، رسمِ ستم ستيزي را به جهانيان آموختند، و خود نيز به فيض بزرگ شهادت دست يافتند. همچنين، آنان براي هميشه تاريخ، در نگاه دين مداران و عدالت خواهان جايگاهي شكوهمند يافتند و محبوبِ دل‌هاي مؤمنان شدند.
 با اين حال . . .


ادامه متن در ادامه مطلب. 

ابوالفضل کبودانی بازدید : 35 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

دعا و حرز مجرب وعظيم الشان براي افزايش محبت و عشق (فقط و فقط در امر حلال استفاده شود)

در يك ورقه بدون خط (ترجيحا كاهي) حروف مباركه زير را بنويسيد و در آب كنيد و سپس آب مزبور را به مطلوب بنوشانيد. حرز محبت عبارت از اين است:
يازده مرتبه حرف (ح). يازده مرتبه حرف (م). يازده مرتبه حرف (ا). يازده مرتبه حرف (م). پانزده مرتبه حرف (ر).
وان منكم الا واردها ولقد زينا السماء الدنيا كذلك نزين فلانه بنت فلانه بمحبة فلان ابن فلانه (در اينجا ابتدا اسم مطلوب و سپس اسم طالب را مينويسيم) حتى تحبه محبة تجري في الدم واللحم وتهز الاعضاء وترعد المفاصل بحق حوسم دوسم بردثيم الوحا 2 العجل 2 الساعه2.

توجه:

اصول صحيح دعا مثل رو به قبله بودن و با طهارت بودن و توجه قلبي و ساعت و روز مناسب رعايت شود.

حتما حتما با گلاب و زعفران و چوب زيتون غير مستعمل نگاشته شود.

بسيار مجرب شخصي است.
التماس دعا

ابوالفضل کبودانی بازدید : 45 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

سلام


دوستانی که علاقه مند به شرکت در مبحث علوم غریبه هستند به بخش انجمن


همین سایت بروند""کار این انجمن به این صورت است که با بقیه علاقمندان به این


علوم بحث میکنید و اگر چیزی از این علم میدانید  به دیگران نیز آموزش میدهید و


خیلی چیز ها یاد میگیرید در ضمن اگر سوالی هم دارید میتوانید بپرسید ""


فقط برای استفاده از این امکانات لطفا به عضویت سایت در بیاید و هر روز به انجمن سر بزینید .

.

.

.

با تشکر


 

ابوالفضل کبودانی بازدید : 48 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

با عضویت در سایت به ما کمک کنید تا با سپاه حق علیه باطل بجنگیم و پیروز شویم 


شما میتونید با ارسال مقالات و اخبار داغ که در دست دارید به ما در سپاه حق علیه باطل کمک کنید 


بسم الله . . . 


یا علی . . .

ابوالفضل کبودانی بازدید : 99 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

""انتشار این مقاله با ذکر منبع شرعا حلال و مجاز میباشد""


 

من هم به نوبه خودم سلام میکنم خدمت شما دوستان عزیز ؛ ما امام زمانمون رو از دست دادیم ""((نمیشناسیم))""چون گذشتگان ما قدر ندانستند و ما هم که قدر دان امام زمان هستیم و میدانیم که بدون آن حضرت در چه لجن زاری داریم زندگی میکنیم و اسم خودمون رو گذاشتیم ""منتظر"" پس باید بدونیم که حضرت امام خامنه ای نایب ایشان است و وقی اطمینان پیدا شود که همه واقا قدر این رهبر گرانقدر رو میدونند یعنی به نوعی قدر امام زمان خودشون رو میدونند ؛ پس : اجرای دستورات ایشون به نوعی مانوری هست که   بتونیم ثابت کنیم به دستورات امام زمانمون هم خوب گوش میدیم پس این که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند :((وحدت اسلامی داشته باشید)) لذا نباید با این جمله که (( ما با حرام زاده برادری نداریم)) این کلام حضرت آقا رو به نوعی بشکنیم.

شما ببینید همان طور که امسال مشاهده شد چه سیل عظیمی از مردمی که اهل سنت هستند برای شهادت امام رضا ((ع)) راهی به سمت مشهد مقدس شدند و با پای پیاده  همه ی سختی های راه  رو به جون خریدند و خودشون رو به پایتخت مذهبی ایران رسوندن و زینت بخش صحن مطهر امام رضا شدند , پس با این کارشون به ما ثابت کردند که آقا جان ما میخواهیم وحدت اسلامی رو حفظ کنیم . 

حالا با این تفاسیر شما ببینید که درسته ما بیایم با این جمله زشت این برادر های نا تنی خودمون رو حرام زاده بخونیم و به کلام حضرت آقا ((نایب امام زمانمون)) بی احترامی کنیم و در درجه اول شان اسلام رو توی جوامع دیگه پاین بیاریم و در درجه دوم  شان و منزلت شیعه رو پاین بیاریم؟؟؟

شما بررسی کنید مذهب های مختلف مسیحیت مثلا کاتولیک و ... آیا به دیگر مذاهب خودشون توحین میکنند؟؟


البته ناگفته نمونه وهابیت و سلفی ها که لعنت خدا بر آنان باد از اهل تسنن جدایند و بحث مربوط به خودشون رو میطلبند.


"" نویسنده : ابوالفضل کبودانی""

""منبع : وبلاگ منتظران حجت//www.akaboodani.rozblog.com""


ابوالفضل کبودانی بازدید : 31 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)
چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست.
نکاتی درباره ماجرای اخیر حاج محمود کریمی
به گزارش جهان، سایت عقیق نوشت: با روضه‌هایش اشک ریختیم، با نوحه‌هایش سینه زدیم و دم گرفتیم، با مناجات‌هایش خیره به آسمان شدیم و «الهی العفو» گفتیم،با مولودی‌هایش نغمه سردادیم و خلاصه کلام آنکه بارها و بارها زلف دل را به صدای او گره زدیم تا خیمه ارباب. حاج محمود کریمی برای هیئتی‌ها تنها یک مداح نیست، او خالق بسیاری از خاطرات جاودانه ماست که روزها و شب‌ها زمزمه می‌کنیم.

و چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست.

پس از حرف و حدیث‌هایی که در این چند روز اخیر به وجود آمد، لازم است به چند نکته نیز توجه شود.

۱-حقیقتا چرا ما اینقدر علاقه به قضاوت داریم و حتی قبل از آنکه از جزئیات یک ماجرا که در قضاوت بسیار موثر است خبردار شویم، حکم می‌دهیم؟ حرف‌هایی که تا کنون از جزئیات ماجرای درگیری حاج محمود کریمی منتشر شده، هیچ کدام ابزار قضاوتی عادلانه را به مخاطب نمی‌دهد. در چنین شرایطی قضاوت کردن منطقی است؟ صرف اتکا به شنیده‌هایی که ممکن است تایید یا تکذیب شود، نمی‌توان کسی را محکوم کرد و این از مسلمات عقلی است.

۲- در چند روز اخیر شاهد بودیم که برخی رسانه‌ها بی‌محابا به این موضوع ورود کردند و حتی کار را به انتشار اهانت‌هایی زننده به یکی از مداحان کشور رساندند. جالب است که برخی سایت‌هایی که اساسا رویکردهایی اختصاصی داشتند، حوزه تخصصی خود را رها کردند و با همان اطلاعات ناقصی که ذکر شد، به تخریب محمود کریمی پرداختند. مثلا سایتی که رویکرد اصلی‌اش سینماست، با انتشار مطالب و تصاویر خاص، در اقدامی عجیب به این موضوع پرداخت و فضا را برای انتشار نظرات موهن باز گذاشت. البته از رسانه های بیگانه توقعی نیست.

۳- این نوشته قرار نیست حاج محمود کریمی را تبرئه کند، چرا که ما معتقدیم قضاوت دشوارترین کار دنیاست و چه بهتر که انسان خود را درگیر آن نکند، از سوی دیگر می‌‌گوییم هیچ کس در کشور مصونیت قضایی ندارد و حتی اگر مداحی دچار لغزش شد، باید پاسخگو باشد، ولی مشکل اینجاست که در ماجرای اخیر- تا کنون- هیچ حرف مستندی از دادگاه صالحه اعلام نشده تا مبنای قضاوت دیگران قرار بگیرد. از سوی دیگر، چه کسی می‌تواند بگوید تا کنون خطا نکرده، خب احتمال دارد یک مداح نیز دچار خطا بشود، چه اتفاقی رخ داده که گروهی اینقدر با بغض منتظرند تا بهانه‌ای پیدا کنند و زمین و آسمان را به هم بدوزند و هر چه دلشان خواست را نثار فردی کنند که شناسنامه‌اش نوکری سیدالشهداست. چرا نمی‌توانند محبوبیت فردی را ببینند که امروز مجالسش لبریز از جوانانی است که برای عرض ارادت به مولایشان، حاضرند در سرما و گرما روی سنگ‌ فرش خیابان بنشینند؟ اصلا به این موضوع اندیشیده‌اند که تخریب «بی‌مبنا»ی فردی که محور یکی از بزرگترین مجالس اهل‌بیت است، دست کم باعث تضعیف همان مجلس و در نتیجه کمرنگ شدن حضور جوانان می‌شود؟

درخواست بزرگی است اگر از قاضیان عجول این داستان بخواهیم، دست کم چند روز دندان بر جگر بگذارند تا اطلاعاتشان کامل‌تر شود؟ فراموش نکنیم که تا کنون چهره‌های بسیاری فدای این قضاوت‌های شتابزده و عجولانه ما شده‌اند.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 62 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

سعید حدادیان مداح در واکنش به حادثه تیراندازی یک مداح به نام محمود کریمی در یکی از اتوبان های تهران متنی را به شرح زیر در خبرگزاری فارس منتشر کرد.


«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه 19)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (1) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (2) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

1. سوره مبارکه قصص- آیات 9 و 10

2. سوره مبارکه شعرا - آیه 19

                                                        

                                                                 

ابوالفضل کبودانی بازدید : 32 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

ضد انقلابها الکی تلاش نکنید(تصادف کریمی)

این روزها که به لطف رسانه های خودی و نخودی اسم نوکر ارباب ما خیلی بیشتر میون زبان ها افتاده و جهانی تر شده یه چیزایی رو باید گفت تا خیلی ها اصل مطلب رو بگیرن!

این داستان درست کردن ضد انقلاب و فراری های قبل و بعد از انقلاب برا مداحا چیز تازه ای نیست!

از خیلی قدیم تر که برا حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان و حاج حسن خلج درست کردن تا هلالی و زنگنه و علیمی و سیب سرخی گرفته تا همین چند وقت پیش که به حاج آقامهدی سلحشور گیر دادند و تو این چند روزه هم به حاج محمود کریمی!

همه ی درد اینها از اینه که بابا ما اینهمه پول خرج میکنیم واسه شماها(جوونا) شبکه ماهواره ای می زنیم و دختر پسر ها رو جمع می کنیم دور هم و کلی عشق و حال و صفا، بعد یه محرم و صفر میاد و یه نفری هم مثل این حاج محمود کریمی پیداش میشه و همه نقشه های میشه نقش بر آب!

آره داستان اینه داداش و خواهر من!

حالا از کاه کوه درست کردن اون جماعت هم که ثابت شده است!

حالا این که یه عده ای مواجب بگیر هم تو کشور خودمون کارشون شده از بلوا کردن و شایعه درست کردن واسه این اون نون بخورن که فروش روزنامه های زردشون بالاتر بره هم واسه خودش ماجرایی داره!

این جماعت واسه اینکه یه خودی نشون بدن به قرآن و پیامبر و معصومین هم رحم نمی کنند چه برسد...

طرف تو سایتش تا همین قبل محرمی مصاحبه با حاج محمود که اون هم کپی برداری از یه جای دیگه بوده رو تا چهار پنج روز از صفحه اولش برنمیداره که مثلا ما هم هیئتی هستیم! اما تو همین چند روز هی تحلیل و مصاحبه با فلان وکیل و چی چی میکنه که ای وای دیگه ما از دست مداحا امنیت هم نداریم!!!

این که اصل ماجرای اون شب چی بوده تا چند روز دیگه معلوم میشه و باز هم روسیاهی برا ذغال می ماند و بس!
با تشکر از سایت وارث


آقا الکی به این خبرهایی که علیه حاج محمود کریمی درست کردن رو ول کنید و بریزید تو چاه(دوستان از کسانیکه از حسادت دارن بر مداحان ولایی حاشیه درست میکنند حمایت کنید من خودم به اقایان مقدم و هلالی و سیب سرخی و ... انتقاد دارم ولی اگر به آنها هم به نا حق حمله شود از آنها هم حمایت میکنم)

ابوالفضل کبودانی بازدید : 39 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)



آيا ديدار حضرت مهدي(عليه السلام) امکان دارد ؟


بر اساس روايات، امام مهدي(عجل الله تعالي فرجه الشريف) در ميان مردم زندگي مي کنند و


غيبت آن بزرگوار به صورت عادي به معناي ناشناس بودن ايشان است؛ يعني، مردم ايشان را


مي بينند، ولي . . .


برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید


""نظر یادتون نره""



""اگر سوالی هم دارید تو همین نظرات بپرسید وانحرافات خودتون رو حل کنید که بحث مهدویت بحث مهمی برای شیعیان هست""

ابوالفضل کبودانی بازدید : 47 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

و اما ارتباط عدد 666  و عبارت www که وعده داده بودیم :

 


همگی شنیده ایم عبارت WWW مخفف Worl Wide Web می باشد ولی هم اینک به نوار آدرس بالای همین وبلاگ نگاه کنید :


آیا اثری از WWW میبینید !! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید


ابوالفضل کبودانی بازدید : 32 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سلام امیدوارم با سلسله مبحث مهدویت خدمتی به آن حضرت کرده باشم در بحث قبلی چارچوبی از مهدویت بیان شد و در این بحث به اشاره قرآن به مهدویت پرداخته شده است .

.

کپی از این پست فقط با ذکر نام سایت منبع""منتظران حجت""مجاز است.



آيات المهدي در قرآن كدامند؟


در قرآن، آيات متعددي وجود دارد كه به حضرت ولي عصر (عج) مربوط مي شود. اين آيات، به صورت تفسير، تأويل و تعيين مصداق، بر آن حضرت و حكومت جهاني ايشان، قابل تطبيق است. در كتاب ”معجم الاحاديث الامام المهدي (عج)” [1] بيش از 260 آيه در اين مورد ذكر شده است.


جهت خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

ابوالفضل کبودانی بازدید : 40 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (1)

مهدويت يعني چه؟

 

باور به ظهور شخصي كه جهان را پر از عدل و داد كرده و ريشه هاي ظلم و ستم را مي چيند اختصاص به اسلام نداشته بلكه، شامل اديان مختلف الهي و آسماني مي شود و در اسلام، مسيحيت،[1] يهوديت[2] و زرتشت[3] و... به ظهور اين شخص نويد داده شده است.

بنابراين مي توان گفت تمامي اديان به آمدن موعودي مصلح باور دارند كه . . .


ادامه بحث را در ادامه مطلب دنبال کنید.



ابوالفضل کبودانی بازدید : 36 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (1)

یک عقرب جان زائران حسینی (ع) را نجات داد


به گزارش روشنایی به نقل از المدینة نیوز، زایران ایرانی که امسال در مسیر عشق حسینی حرکت می کردند، گزارش دادند: یک زن که به نظر می رسید خسته است، برای استراحت وارد یکی از خیمه ها شد و در خواب عمیقی و طولانی فرو رفت.

طولانی شدن خواب این زن باعث شد تا دیگران را متوجه خودش کنند، به همین دلیل به سمت زن آمدند و او را صدا زدند اما جوابی نداد و اینگونه متوجه شدند که وی مرده است و در کنارش عقربی را پیدا کردند که آن نیز مرده است و متوجه شدند که این زن توسط نیش عقرب مرده است.



.برای خواندن بقیه به ادامه مطلب بروید.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 38 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (3)


مستند شیطان پرستی در ایران رو تقدیم میکنم به روح شهید آوینی و همه کسانی که


در این راه""فرهنگ ایران""کوشش میکنند لذا از دوستان عزیز در خواست میشود از این فیلم نیز


استفاده درست و لازم رو داشته باشن



برای دانلود روی لینگ زیر کلیک کنید




دانلود فایل


ابوالفضل کبودانی بازدید : 73 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

وفق شریف بسم الله

وفق شریف بسم الله باذن الله در تمام کارهای خیر عمل کند.مرکز این وفق شریف که مزین به بسم الله الرحمن الرحیم است توسط چهار فرشته متوکل محافظت میشود و مسئول خواص آن است.خواص این لوح خیلی زیاد است که به علت کار زیاد در حوصله من فعلا نیست که در اینجا قید کنم.

این لوح که در زیر میبینید در ساعت سعد نوشتم و در حین نوشتن بخور عود و عنبر مخصوص روشن کردم و دهان خود را در تمام مدت نوشتن شیرین کام کردم و در حین نوشتن ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را مرتبا تکرار کردم.نیت از نوشتن این لوح.فقط برای آن بود که این لوح را هدیه به شما دوستان خوبم کنم.شما نیازی نیست که این وفق را به کسی بدهید برایتان بنویسند و یا آداب آن را رعایت کنید.و اینم فقط به خاطر دوستانی که برام ایمیل میزنند و من وقت جواب دادن ایمیلهایشان را ندارم.تا با این کارم شاید دلشان را سبک کرده باشم.

تمام آداب را خودم رعایت کردم.فقط آن را در یک برگ تمیز پرینت بگیرید و یا همراه خود داشته باشید و یا در دیوار منزل یا مغازه خود قرار دهید.

همه شمایی که الان دارین این پست را مطالعه میکنید اجازه پرینت و استفاده این لوح را  دارید.وکسانی که این لوح را برای فروش استفاده میکنند بنده هیچ گونه رضایتی ندارم.


برای دیدن تصویر طلسم و تعویض به ادامه مطلب بروید


ابوالفضل کبودانی بازدید : 37 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (1)

10 روش 5 دقیقه ای برای داشتن یک روز آرام و کم استرس

اینکه بیخیال مشکلات زندگی ، ترافیک و گرانی و ... بشوید سخت است ! اما شکایت کردن با خود انرژی منفی بهمراه می آورد. بهتر است برای استفاده بهتر از یک روز ، راهکارهایی کوچک و سریع داشته باشیم تا زندگی مان راحت تر شود ...

پنج دقیقه زمان کوتاهی است ؛ اما فرصت مناسبی است تا  همه طول روز خود را بهبود ببخشید. به ازای اتلاف وقت روزانه ، صرف پنج دقیقه زمان بسیار خوبی است! پس پنج دقیقه زمان بگذارید و استرس روزانه را کاهش دهید ، حال خود را بهتر کنید و انرژی بیشتری دریافت کنید. همین چند راه ساده ، بشما کمک میکند تا با مشکلات روز بهتر روبرو شوید.


به ادامه مطلب بروید



ابوالفضل کبودانی بازدید : 36 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (1)

سلام

مستند شفاعت یا شکایت رو براتون میزارم امیدوارم دانلود کنید و استفاده.

در این مستند پرداخته شده به تحولات جلسات عزاداری اهل بیت (ع) در طی چند سال اخیر و اشکالاتی که وارد شده مثل گفتن ذکر حسین به صورت حشین و. . . مستند واقا جالبیه حتما دانلود کنید


دانلود فایل


حجم42.1 MB


زمان : 14 دقیقه


به نیت 14 معصوم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    هرکس یه صلوات بفرسته یه تیک بزنه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 2,257
  • بازدید کلی : 24,568
  • کدهای اختصاصی
    فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی

    قالب بلاگفا

    log
    http://pop.adsgostar.com/user/signup/ref:721 کسب درآمد وصیت شهدا
    روزشمار فاطمیه
    روزشمار فاطمیه ارسال لینک