loading...
منتظران مهتاب . . .
ابوالفضل کبودانی بازدید : 57 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عزا داری مسیحیان برای حضرت مسیح:



شبکه خبر: امریکاییان بدون شک، بوجود آورنده جدیدترین و جذاب ترین آئین ها در میان جوامع مسیحی هستند و جشن های هالووین به شکل فعلی و روز ولنتاین، ابداع آنهاست، اما مصائب مسیح، اصیل ترین و فراگیرترین آئین جوامع مسیحیان، هنوز در میان کاتولیک های این کشور رواج دارد.


بازگویی و نمایش شکنجه و درد و رنجی که یهودیان به مسیح تحمیل کردند، به عنوان یکی از اصیل ترین و فراگیرترین آئین های جوامع مسیحی، در امریکا نیز رواج دارد و کاتولیک ها، علاوه بر بازخوانی مصائبی که معتقدند مسیح به جان خرید، خود را نیز در درد و رنج او سهیم می کنند.

آنها با تازیانه خوردن، کوبیدن میخ به کف دست ها و پاها و گذاشتن تاجی از خارهای فلزی بر سر، سعی می کنند بخشی از درد و رنج مسیح را تجربه کنند.


منبع خبر: برترین ها




بقیه عکس ها در ادامه مطلب


ابوالفضل کبودانی بازدید : 44 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

صدای شیپور شیطان پرستی به گوش می‌رسد


یک کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به ظهور بدعت‌های جدیدی از جمله شیطان پرستی گفت: صدای شیپور شیطان پرستی علیه دین اسلام به گوش می‌رسد و می‌خواهند دختران و پسران مسلمان را به فساد و تباهی بکشند که باید بیشتر مواظب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد، در جمع بسیجیان پایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) مراغه، به طعنه‌های دشمنان اسلام در زمان پیامبر(ص) مبنی بر نداشتن پسر و ادامه نیافتن نسل آن حضرت اشاره کرد و افزود: آن‌ها نمی‌دانستند که جنسیت مهم نیست، مهم ادامه نسل انسان است که بزرگترین نسل بشریت از بدو ورود اسلام تا امروز نسل پیامبر(ص) از سلاله حضرت زهرا(س) است.

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: زمان و مکان برای به دنیا آمدن مهم نیست، مهم چگونه زیستن و معاشرت در جامعه است که شخصیت انسان را ماندگار می‌کند.

پورمحمد گفت: هدف دشمن از ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای ترویج بی بند و باری، بی تربیتی و بی هویتی است و تلاش می‌کنند با برنامه‌های خود معنویت، عشق و علاقه‌ای که در بین زوجین و خانواده مسلمانان وجود دارد را از بین ببرند.

وی خانواده‌ها را به دقت در تربیت فرزندان دعوت و نخستین راه تربیت درست فرزندان را دور کردن ماهواره از خانه‌ها دانست.

وی حجاب را از دیگر راه‌های تربیت سالم برشمرد و یادآور شد: در زمان‌های گذشته، نخستین هدیه به دختران چادر بوده که جهان کفر سعی در شکستن این حرمت‌ها داشته و رمز موفقیت در تربیت سالم حجاب است.

پورمحمد با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که «از دامن زن مرد به معراج می رود» تاکید کرد: اشتغال و تحصیل نباید زن را از وظیفه ذاتی خود که همان همسرداری است، غافل کند.

این کارشناس مسائل مذهبی تربیت اولاد سالم را از دیگر وظایف ذاتی زنان عنوان و بیان کرد: الگوی سالم و شایسته این تربیت حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) برای دختران و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) برای پسران است.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 41 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این دیگه آفرین داره:

   

       (( به این میگن تهاجم فرهنگی مذهبی))


بانوان شیعه ی باکو ضمن تبریک روز زن و اهدای گل و بروشور به شهروندانو خصوصا زنان بی حجاب آن شهر ، آنان را با مقام و شخصیت حضرت زهرا(س) آشنا کردند.




به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم(ص) حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) جمعی از بانوان شیعه در جمهوری آذربایجان دست به اقدام جالبی زدند.این بانوان در اقدامی مبتکرانه در شهرهای باکو و یئولاخ جمهوری آذربایجان ضمن اهدای یک شاخه گل رز به زنان بی‌حجاب یک بروشور “کرامت‌های حضرت فاطمه زهرا(س)” را نیز به آنان اهدا کردند.بانوان شیعه ضمن تبریک روز زن و اهدای گل و بروشور به شهروندان، آنان را با مقام و شخصیت حضرت زهرا(س) آشنا کردند.

از سوی دیگر جمعی از زنان محجبه به صورت گروهی به گردش در منطقه ساحلی شهر باکو پرداختند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/nbhtgr5.jpg


برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید


ابوالفضل کبودانی بازدید : 34 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)



این جوان 18 ساله را دیده اید؟؟؟


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار عکس پسر جوانی که بیش از ۲ ماه است از خانه خارج شده و به منزل مراجعه نکرده است، از مردم خواست تا هرگونه اطلاعات از وی را به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش دهند.


.......................................................................................................................................................


 به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، بیست و هشت بهمن ‌ماه سال 92، زنی با مراجعه به کلانتری 168 سیزده آبان به مأموران اعلام کرد که پسرش چند روزی است از خانه خارج شده و هنوز به خانه باز نگشته است.

پس از اظهارات این زن و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان به تحقیق از مراکز درمانی، ادارات بهزیستی، کلانتری‌های سطح شهر تهران و ... پرداختند و با توجه به اینکه موفق به پیدا کردن فرد مفقود شده نشدند، مشخصات و تصویر فقدانی به نام امیر (18 ساله) در سیستم جامع پلیس ثبت شد و در اختیار کلیه مراکز انتظامی قرار گرفت.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به انجام کلیه اقدامات پلیسی و عدم حصول نتیجه جهت مشخص شدن سرنوشت فقدانی، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص سرنوشت وی دارند درخواست می‌شود تا هر گونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 73948280 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.



ابوالفضل کبودانی بازدید : 35 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خورشید حلقه‌ای آتشین خواهد شد/عکس


در حالی‌ که خسوف (ماه‌گرفتگی) تنها در زمان قرص کامل ماه و کسوف (خورشیدگرفتگی) در زمان هلال ماه نو رخ می‌دهد، جهان در روز 15 آوریل شاهد یک ماه‌گرفتگی در زمان قرص ماه خواهد بود. معمولا وقتی ماه‌گرفتگی رخ می‌دهد در آستانه حلول ماه جدید باید شاهد یک خورشیدگرفتگی هم باشیم. به همین دلیل روز سه‌شنبه آینده شاهد وقوع یک خورشیدگرفتگی «حلقه‌ای» خواهیم بود که در آن خورشید به طور کامل گرفته نخواهد شد. این پدیده زمانی رخ می‌دهد که ماه به دورترین فاصله خود از زمین می‌رسد و تا حدی کوچک به نظر می‌رسد که نمی‌تواند به طور کامل سطح خورشید را بپوشاند.


خورشید حلقه‌ای آتشین خواهد شد/عکس




خورشیدگرفتگی حلقه‌ای
به گزارش پایگاه اینترنتی «اسپیس»، درنتیجه این هم‌پوشانی ناقص، خورشید به شکل حلقه‌ای آتشین به نظر می‌رسد. متاسفانه بسیاری از مردم جهان از دیدن این پدیده شگفت‌انگیز محروم خواهند بود زیرا این خورشیدگرفتگی تنها در منطقه محدودی در قطب جنوب قابل رؤیت است. با این حال مردم سایر نقاط جهان شاهد خورشیدگرفتگی جزیی خواهند بود که در این میان ساکنان قاره اقیانوسیه و استرالیا بهترین دید را خواهند داشت. این خورشیدگرفتگی از ساعت 5:51 دقیقه عصر به وقت گرینویچ آغاز و در ساعت 7 بعدازظهر به حداکثر خود می‌رسد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    هرکس یه صلوات بفرسته یه تیک بزنه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 2,253
  • بازدید کلی : 24,564
  • کدهای اختصاصی
    فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی

    قالب بلاگفا

    log
    http://pop.adsgostar.com/user/signup/ref:721 کسب درآمد وصیت شهدا
    روزشمار فاطمیه
    روزشمار فاطمیه ارسال لینک