loading...
منتظران مهتاب . . .
ابوالفضل کبودانی بازدید : 99 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

""انتشار این مقاله با ذکر منبع شرعا حلال و مجاز میباشد""


 

من هم به نوبه خودم سلام میکنم خدمت شما دوستان عزیز ؛ ما امام زمانمون رو از دست دادیم ""((نمیشناسیم))""چون گذشتگان ما قدر ندانستند و ما هم که قدر دان امام زمان هستیم و میدانیم که بدون آن حضرت در چه لجن زاری داریم زندگی میکنیم و اسم خودمون رو گذاشتیم ""منتظر"" پس باید بدونیم که حضرت امام خامنه ای نایب ایشان است و وقی اطمینان پیدا شود که همه واقا قدر این رهبر گرانقدر رو میدونند یعنی به نوعی قدر امام زمان خودشون رو میدونند ؛ پس : اجرای دستورات ایشون به نوعی مانوری هست که   بتونیم ثابت کنیم به دستورات امام زمانمون هم خوب گوش میدیم پس این که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند :((وحدت اسلامی داشته باشید)) لذا نباید با این جمله که (( ما با حرام زاده برادری نداریم)) این کلام حضرت آقا رو به نوعی بشکنیم.

شما ببینید همان طور که امسال مشاهده شد چه سیل عظیمی از مردمی که اهل سنت هستند برای شهادت امام رضا ((ع)) راهی به سمت مشهد مقدس شدند و با پای پیاده  همه ی سختی های راه  رو به جون خریدند و خودشون رو به پایتخت مذهبی ایران رسوندن و زینت بخش صحن مطهر امام رضا شدند , پس با این کارشون به ما ثابت کردند که آقا جان ما میخواهیم وحدت اسلامی رو حفظ کنیم . 

حالا با این تفاسیر شما ببینید که درسته ما بیایم با این جمله زشت این برادر های نا تنی خودمون رو حرام زاده بخونیم و به کلام حضرت آقا ((نایب امام زمانمون)) بی احترامی کنیم و در درجه اول شان اسلام رو توی جوامع دیگه پاین بیاریم و در درجه دوم  شان و منزلت شیعه رو پاین بیاریم؟؟؟

شما بررسی کنید مذهب های مختلف مسیحیت مثلا کاتولیک و ... آیا به دیگر مذاهب خودشون توحین میکنند؟؟


البته ناگفته نمونه وهابیت و سلفی ها که لعنت خدا بر آنان باد از اهل تسنن جدایند و بحث مربوط به خودشون رو میطلبند.


"" نویسنده : ابوالفضل کبودانی""

""منبع : وبلاگ منتظران حجت//www.akaboodani.rozblog.com""


ابوالفضل کبودانی بازدید : 31 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)
چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست.
نکاتی درباره ماجرای اخیر حاج محمود کریمی
به گزارش جهان، سایت عقیق نوشت: با روضه‌هایش اشک ریختیم، با نوحه‌هایش سینه زدیم و دم گرفتیم، با مناجات‌هایش خیره به آسمان شدیم و «الهی العفو» گفتیم،با مولودی‌هایش نغمه سردادیم و خلاصه کلام آنکه بارها و بارها زلف دل را به صدای او گره زدیم تا خیمه ارباب. حاج محمود کریمی برای هیئتی‌ها تنها یک مداح نیست، او خالق بسیاری از خاطرات جاودانه ماست که روزها و شب‌ها زمزمه می‌کنیم.

و چقدر سخت است که امروز شاهدیم بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی همصدا شده‌اند تا با اطلاعات غیر موثق و ناقصشان حکم صادر کنند و یکی از مداحان کشور را زمین بزنند، غافل از آنکه عزت و ذلت دست خداست.

پس از حرف و حدیث‌هایی که در این چند روز اخیر به وجود آمد، لازم است به چند نکته نیز توجه شود.

۱-حقیقتا چرا ما اینقدر علاقه به قضاوت داریم و حتی قبل از آنکه از جزئیات یک ماجرا که در قضاوت بسیار موثر است خبردار شویم، حکم می‌دهیم؟ حرف‌هایی که تا کنون از جزئیات ماجرای درگیری حاج محمود کریمی منتشر شده، هیچ کدام ابزار قضاوتی عادلانه را به مخاطب نمی‌دهد. در چنین شرایطی قضاوت کردن منطقی است؟ صرف اتکا به شنیده‌هایی که ممکن است تایید یا تکذیب شود، نمی‌توان کسی را محکوم کرد و این از مسلمات عقلی است.

۲- در چند روز اخیر شاهد بودیم که برخی رسانه‌ها بی‌محابا به این موضوع ورود کردند و حتی کار را به انتشار اهانت‌هایی زننده به یکی از مداحان کشور رساندند. جالب است که برخی سایت‌هایی که اساسا رویکردهایی اختصاصی داشتند، حوزه تخصصی خود را رها کردند و با همان اطلاعات ناقصی که ذکر شد، به تخریب محمود کریمی پرداختند. مثلا سایتی که رویکرد اصلی‌اش سینماست، با انتشار مطالب و تصاویر خاص، در اقدامی عجیب به این موضوع پرداخت و فضا را برای انتشار نظرات موهن باز گذاشت. البته از رسانه های بیگانه توقعی نیست.

۳- این نوشته قرار نیست حاج محمود کریمی را تبرئه کند، چرا که ما معتقدیم قضاوت دشوارترین کار دنیاست و چه بهتر که انسان خود را درگیر آن نکند، از سوی دیگر می‌‌گوییم هیچ کس در کشور مصونیت قضایی ندارد و حتی اگر مداحی دچار لغزش شد، باید پاسخگو باشد، ولی مشکل اینجاست که در ماجرای اخیر- تا کنون- هیچ حرف مستندی از دادگاه صالحه اعلام نشده تا مبنای قضاوت دیگران قرار بگیرد. از سوی دیگر، چه کسی می‌تواند بگوید تا کنون خطا نکرده، خب احتمال دارد یک مداح نیز دچار خطا بشود، چه اتفاقی رخ داده که گروهی اینقدر با بغض منتظرند تا بهانه‌ای پیدا کنند و زمین و آسمان را به هم بدوزند و هر چه دلشان خواست را نثار فردی کنند که شناسنامه‌اش نوکری سیدالشهداست. چرا نمی‌توانند محبوبیت فردی را ببینند که امروز مجالسش لبریز از جوانانی است که برای عرض ارادت به مولایشان، حاضرند در سرما و گرما روی سنگ‌ فرش خیابان بنشینند؟ اصلا به این موضوع اندیشیده‌اند که تخریب «بی‌مبنا»ی فردی که محور یکی از بزرگترین مجالس اهل‌بیت است، دست کم باعث تضعیف همان مجلس و در نتیجه کمرنگ شدن حضور جوانان می‌شود؟

درخواست بزرگی است اگر از قاضیان عجول این داستان بخواهیم، دست کم چند روز دندان بر جگر بگذارند تا اطلاعاتشان کامل‌تر شود؟ فراموش نکنیم که تا کنون چهره‌های بسیاری فدای این قضاوت‌های شتابزده و عجولانه ما شده‌اند.

ابوالفضل کبودانی بازدید : 62 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

سعید حدادیان مداح در واکنش به حادثه تیراندازی یک مداح به نام محمود کریمی در یکی از اتوبان های تهران متنی را به شرح زیر در خبرگزاری فارس منتشر کرد.


«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه 19)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان ،قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص (1) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام‌ گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (2) سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می‌پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی‌پایان ابوالفضل (ع) سیر می‌کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

1. سوره مبارکه قصص- آیات 9 و 10

2. سوره مبارکه شعرا - آیه 19

                                                        

                                                                 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    هرکس یه صلوات بفرسته یه تیک بزنه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 2,249
  • بازدید کلی : 24,560
  • کدهای اختصاصی
    فرصت استثنایی کسب و کار اینترنتی

    قالب بلاگفا

    log
    http://pop.adsgostar.com/user/signup/ref:721 کسب درآمد وصیت شهدا
    روزشمار فاطمیه
    روزشمار فاطمیه ارسال لینک